4/02/2010

Minu blogi

Niih, blogi sai loodud selleks et anda teada kuidas mul edeneb enda äri käivitamine.
Lühidalt:
Veebruari lõpus sai käivitatud üks ettevõte mille tegevusalaks on teatud tehnika import Eestisse.
Tegemist on suhteliselt kalli ja kitsale rindkonnale mõeldud tehnikaga. Täpsemals ma sellest rääkida ei tahaks. Ettevõttel on mitu välismaist tarnepartnerit.

Minust:
Olen noor inimene kes püüab lüüa äris läbi. Varasemad kogemused ettevõtluses on olemas vaatamata minu suhteliselt noorele eale.

Mis siin lugeda saab?
Erinevaid minu kirjutisi minu tegemiste ja juhtumiste kohta. Kirjutised on kindlasti tihti üldsõnalised ja lahjad, nagu nt. praegu see kirjutis, aga seda seepärast et ma pole eriline kirjamees, jah ma olen mees, ja ka seetõttu, et kogu aur ja energia lähevad ettevõtte käivitamisele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar